EN GAP REZERVASYON SıRLARı

En Gap rezervasyon Sırları

Blog Article

GAP dolaşma programı kapsamında konuklarımızın kaliteli konaklama imkanlarından yararlanmalarına özen gösteriyoruz.

GAP Turları Dinlenme Home güvencesi ile problemsiz bir GAP turuna hazırlanın! Meraklı tatil danışmanlarımız ve görmüş geçirmiş ekibimizle dörtköşe bir tura çıkın!

GAP tur programı kapsamında konuklarımızın kaliteli konaklama imkanlarından yararlanmalarına özen gösteriyoruz.

GAP turu, zamanı milattan önceki yıllara raci topakları gezdiğiniz ve tanılamadığınız bir turdur. Medeniyetin doğduğu topraklar olan Mezopotamya'yı keşfedeceğiniz ve bu keşif ile ruhunuzu doyururken bölgenin lezzetli yiyeceklerini bile tadacağınız GAP turu fiyatları bakımından tefavüt gösterir. Turun fiyatları çıktığınız şehre, gideceğiniz araca ve uzunluğuna gereğince değişmiş olur.

Bütün bildirişim ve kredi anaçı bilgilerinizin güvenliği bağırsakin SSL sunucu sertifikalı ve gelişmiş yazılım zir imalız ile

Burada vereceğimiz kısaca molamızın peşi sıra Küçük asya’nun ilk, İslam Alemi’nin 5. Harem-i Şerif’i olan Heybetli Camii gezimizi gerçekleştirdikten sonra Diyarbakır’a veda ederek Midyat'a yakınlarında yolculuğumuza kafalıyoruz . Midyat’ta Sıla, Hercai, Ah Bir Keder Olsam üzere dizilerin çekildiği Midyat Konukevi gezimizi gerçekleştiriyoruz. Birbirinden harika fotoğrafğraflar çekebileceğiniz Konukevi ziyaretimiz sonrasında Süryani ustalar aracılığıyla seneler süresince vüruttirilmiş ve bir ekin halini almış Telkâri konuşmaının örneklerini görüp satın alabileceğimiz telkâri atölyesini ziyaret edip, ilişkilerimizi gerçekleştiriyoruz ve Mardin'e harbi yola çıkıp turfa Mardindeki otelimize ulaşıyoruz

Lahika özdek: (Er rezervasyon ve er ödeme indirimi olan dolaşma programlarında bozma-değişiklik hakkı yoktur. İptal tadil bu kabil turlarda yalnızca er rezervasyon sigortası meydan misafirlerde olur.

Yardıma mı ihtiyacınız var? Dileme oluşturun, talebiniz bize ulaşmış olduğunda sizi çabucak arayalım.

Öğle yiyecekği arasının ardından GAP turu programımız bizi bekleyen Gaziantep ile güruhyor. Zeugma’dan çıkarılan mozaiklerin sergilendiği Gaziantep Arkeoloji Müzesi’ni gezerek başlangıçladığımız Gaziantep turumuzda Sedef Atölyesi ve Medusa Pencere Eserleri Müzesi kabil lokasyonlara uğruyor, sonrasında Gaziantep Kalesi’nin eşsiz manzarasını ışıkğraflayarak İmam Çağdaş önünde vereceğimiz molayla Gap rezervasyon baş başa şehrin çarşılarında dolaşma olanağı buluyoruz.

Eşimle omuz omuza yıllık iznimizi eksiksiz değerlendirmek istiyorduk ve GAP Turları ekibiyle görüşünce Klasik GAP turu yolculuğunun tam bize gereğince evetğuna karar verdik. Harbiden bile akılalmaz sağlık aldık.

GAP turu fiyatları; turun süresine ve yetişekına, saf turu ya da kurumsal dolaşma olarak düzenlenmesine, erişim şekline ve ekstra hizmetlere bakılırsa belirlenmektedir. GAP paket dolaşma tutarlarımız sayfamızda alan almaktadır. Detaylı haber bağırsakin seyahat danışmanlarımıza ulaşabilirsiniz.

GAP turu ile şatır bir geziyi noktalarken, farklı turlarla yeni maceralara atılmak talip konuklarımızı Dinlence Home GAP Turları ile ağırlamaya devam ediyoruz…

Mezopotamya coğrafyasının hemen kuzeyinde arsa vadi Güneydoğu Rum’nun tüm gizemlerini ayyaşfetme şansını GAP turu ile bulacak, deneyimli dolaşma rehberlerimizin paylaşacağı bilgilerle bölgenin otantik güzelliklerini henüz yakından tanıyacaksınız.

Hesaplı GAP Turları Her gezginin, süresince keşfetme tutkusu kâin insanoğlunun hayalidir GAP turları ile seyahate çıkmak. GAP turları size bambaşka dünyaların ve hayatların kapkaloriı aralayan özel bir gezidir.